söndag 23 november 2008

Mitt första steg

Hej mitt namn är Lantz och jag har bestämt mig för att ta en ny vändning i mitt liv för att kunna uppnå mina mål. Jag har under en längre tid känt mig "vilsen" och inte vetat vad jag skall göra medans tiden bara går mig förbi.

Jag har nu kommit till insyn med vad jag egentligen stävar efter i livet och jag kan inte säga att jag vet precis hur jag skall ta mig dit. Men med mitt mål så är allting möjligt bara jag strävar efter att komma dit och att aldrig ge upp när jag stöter på svårigheter.

Jag fick ett tips om att föra blogg för att jag skulle bli mer medveten om vad jag vill och lära mig mer om det. Det är därför jag nu börjar med att skriva den här bloggen.

1 kommentar:

Transparter sa...

Tjenare Lantz, det är jättebra att du fick upp bloggen, för jag tror att det kommer hjälpa dig att nå dina mål, framför allt om du framför dina mål här på bloggen, och aktivt arbetar för att uppnå målen.

Du kan därefter blicka tillbaka och se hur mycket du har åstadkommit.

ta hand om dig, and keep up the good work.